Voor verhuurder en Eigenaar
Voor en eindoplevering
Onze ervaren inspecteurs voeren graag namens u de voor- en eindoplevering uit. Aan de hand van de restricties die u aan ons meegeeft vertegenwoordigen wij u bij de vertrekkende huurder. Goede inspecties leiden ertoe dat de woningen beter worden opgeleverd. Bij de eindoplevering nemen wij de sleutels voor u in ontvangst en noteren samen met de huurder de meterstanden. Van de inspecties maken wij korte verslagen, zodat u altijd kunt terugzien wat er is gebeurt. Op verzoek van de huurder kunnen de inspecties ook ’s avonds en in het weekend plaatsvinden.
Techische check
De lege woning wordt aan de hand van een checklijst gecontroleerd. Deze checklijst stellen wij samen, aan de hand van uw eisen, op. Kleine zaken die wij direct kunnen oplossen met een schroevedraaier en waterpomptang zullen hierbij direct worden uitgevoerd en vallen binnen de vast technische check prijs.
Herstellen gebreken
Mocht naar aanleiding van de inspectie blijken dat er zaken hersteld moeten worden, dan kunnen wij de meeste herstelwerkzaamheden voor u tegen het klustarief herstellen. Voor complexere zaken schakelen wij, in overleg met u, een aannemer in. Dit kan ook uw vaste aannemer zijn. Voor het herstellen van de meest voorkomende zaken, stellen wij een vaste tarievenlijst op.
Snel verhuurbaar
Wij zorgen ervoor dat uw woning weer snel verhuurbaar is. De oplevering, de technische check en het herstellen kan als 1 handeling worden beschouwd, zodat de leegstand tot het minimale beperkt kan worden. Hierover maken wij graag met u vaste afspraken afhankelijk van het door u gewenste oplever-niveau van de woning.
Coördinatie van werkzaamheden
Tijdens de mutatie kunnen wij ook werkzaamheden voor u coördineren. Het kan zijn dat een keuken of badkamer vervangen moet worden en u hierover afspraken heeft gemaakt met uw vaste leveranciers. Wij coördineren dan namens u deze werkzaamheden tijdens de mutatie. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld asbest inspecties, CV-inspecties, sleutels bijmaken, etc.
Afrekenen
Wij maken met u vaste prijsafspraken voor onze dienstverlening, zodat u altijd weet waar u aan toe bent. U kunt ons ook inhuren als u even onthand zit met eigen inspecteurs, of voor inspecties gedurende de weekenden en avonden. Werkzaamheden die voor rekening komen van de huurder, kunnen wij rechtstreeks factureren, zodat u geen administratie- en incassokosten heeft.
Bel ons!
Mutatiezaken.nl
Heemskerckstraat 25
6828 ZC Arnhem
Mutatiezaken.nl
Kamphuizerweg 3
6905 BN ZEVENAAR
Telefoon: 0623518699
E-mail: info@mutatiezaken.nl